Nattskiftet

Oj vad jag inte hoppade i
säng tidigt inatt.

Inte alls faktiskt!

Efter att ha förberett nåra
små skapelser,lyssnat lite
på radion och plockat undan
lite,så bestämde jag mej iaf
för att göra kvälls(natt)toaletten.

Vad händer då?

Jo,uppspeedad som man är
börjar jag STÄDA inne på
toan.

När jag väl satte ner den perfekta
lilla bakdelen i Ifö´n,hittade jag
handdukar att vika,småplock att
ställa i ordning och sen fortsatte
jag med resten i rena farten.

1 timme senare hade jag dragit
upp trosorna och masade mej mot
lilla sängen!

Men visst,det är ju jävligt
skönt efteråt,så man får
väl va glad trots allt,idag
är det ju en fröjd att sticka
in snoken på den toan!

Ibland undrar jag dock HUR
jag tänker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0