Hur många semlor jag har vräkt i mej idag???

Svar: Noll,nada,INGEN!

Finns det nåt sunkigare än
semlor?
Bortsett från leverstuvning
och hundra andra grejer då´rå!

Nä fy för trettifyra och lite till,
jag har fan aldrig fattat tjusningen
med dom där sockerbomberna.

Då äter jag hellre en helt slät
kardemummabulle,om jag nu
måste alltså.

Käre svärfadern däremot,han och
hans gäng har minsann haft en jäktig
dag på bageriet uppe i hufvudstaden.

Eller i förorten på BÄSTA bageriet
närmare bestämt.

100 semmeltårtor har dom krängt,
OCH 7.500 semlor.

SJUTUSENFEMHUNDRA,fattar ni!?

Där ser man hur folk kan svulla!

Själv har jag käkat en halv avocado,
och kanske att jag slår till på andra
halvan sen.

Där snackar vi gott!
OCH nyttigt!


Bästaste svärfar i egen
hög person!

UPDATE:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0