Här är ja´& jag mår bra!

Vaknade kanske inte vid 14
tiden precis,men jag har haft
fikagäst och lite Skyping med
gästens dotter i Australien.

Sov väl sisådär inatt,för jag
har faktiskt införskaffat en
ny madrass och tydligen kan
det ta ett par veckor innan
kroppen vant sej!

Men ändå,satan så mysigt min
perfekta men ack lite ledbrutna
kropp formade sej inatt.

Jag kunde lixom inte låta bli
att vända mej bara för att få
känna fluffet riktigt ordentligt.

Gissa vem som vill hoppa i säng
nu på direkten igen!!! =)

ÄNTLIGEN säjer jag bara!


Här är "Tightsbruttans" dotter (längst till höger),samt hennes
boyfriend och hans syster plus mamma!

Say hello!


S skickar en cyberpuss,nåra kängurur såg vi inte till alls!


Sen fick vi se ytterligare en familjemedlem♥


Och en puppy till!


Puss & hej från Australien!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0