Färg,snask & spontanbesök

Vart har den här da´n tagit
vägen egentligen?

Fan,jag har ju knappt hunnit
ett skit vetja!

Efter en liten roadtrip och en
stund ute i solen med dogsen,
så fick jag fint spontanbesök.

D.L.V kom med både fikabröd
och ett paket Gevalia.

Där satt vi och snackade som
bara vi kan en bra stund innan
jag åter gick loss med färger
och lite kvarblivna godsaker.


Har man grejer eller har man GREJER lixom?
Dom här låg i en kartong och va jättelessna
över att inte få komma ut i gemenskapen.

Var inte det sa jag och rotade fram en gammal
spegel som jag av nån anledning sparat.
Nu ska den kladdas lite på och kluttas ner med
lustiga färgkombinationer vartefter.


Vi körde "inte-slicka-sej-om-munnen",men det funkade
jävligt dåligt,så det va bara att smaska som man ska!


Jorå,och sen åt jag lite lunch som ni ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0