Det är jobbigt att inte fylla år själv

Såja,nu har gästerna d.v.s
dom närmast sörjande i
liten skala åkt hem.

Disken är klar & jag är mätt.

Födelsdagsprinsen verkar
faktiskt nöjd med sin dag,
och det SKA han ju va! =)


Svärfar d.v.s papsen min halkade in lite senare.
Tur för honom då,annars hade han fått sitta i nåns knä,
och det är ju kanske inte så jävla kul!


Hade först tänkt göra en vanlig gräddtårta,men så kom jag på i
sista stund att det låg lite marsipan i kylen.

I all hast resulterade det i denna innovativa lilla tårta,synd
bara att jag inte hann fixa till den ännu mer!

Fast den va god iaf,även om jag gav bort marsipanen
på min lilla tårtbit.
Alldeles för sliskigt för mej!


Grattis & hurra lilla darlingprinsen sa jag och gav honom finaste
skotårtspaden och bad honom hugga in.


Nu ska Majso luta sej tillbaka och njuta
av att födelsedagsfirandet är över,det
är ju fan skitjobbigt att INTE fylla år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0