Årsmöte

Jättekul lixom,att gå på årsmöte
angående julmarknad,nu när det
äntligen börjar bli vår.

Men jag gjorde´t iaf,för det serverades
kaffe & kvällsmacka,och det tackar
man ju inte nej till.

Att jag sen satt och skissade på
eventuella projekt,pratade i
mobben och bet på naglarna
under revisionsberättelsen,det
är ju oväsentligt.

Skojja bah,jag lyssnade förstås
jättenoga och låtsades MER än
skitintresserad av balanskonto
och val av suppleanter!!

Vad jag dock gjorde,va att föreslå
att det tillsätts en idégrupp,för DET
om nåt är väl jävligt viktigt iaf!


Här höll vi till,i Zarahmuséet.
Hon va ju iof inte så jävla närvarande
om man säjer så,inte ens nån vit
svepande ande med whiskeyröst
kunde jag förnimma faktiskt!

Bara instängd och unken lukt
blandad med lite kaffeångor.

Vilken jävla kombo lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0