And now the rain makes me happy

Nuförtiden,i februari alltså,
kan man väl inte bli annat
än glad när det regnar!

Så snöhelvetet försvinner
menar jag.

(Nästan) hela natten har jag
legat vaken och hört plasket
och regndroppandet utanför
det öppna sovrumsfönstret.

Så vidare värst pigg kanske
jag inte är nu,men fan så
mycket gladare.

Att det sen tydligen har blivit
en liten prinsessa på Karolinska
imorse,det visste jag redan.
Inte att det skulle bli imorse,men
att det va en sessa,DET visste jag.

Faktum är att jag tror hon ska
heta Alice oxå.
Möjligtvis Ingrid,kanske!

Vi får väl höra vad det lider.

Så,nu ska jag fira!

Inte det kungliga barnet,näe,att
det regnar förstås!

Hepp & ha´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0