Älskade lilla lammfilé

Jag hatar förvisso lamm rent
allmänt,men eftersom jag för
snart 10 år sen hittade mitt
eget lilla Bä bä svarta lamm,
så har jag gjort ett undantag.

Ung,viril och så jävla perfekt
för mej är han den lilla godingen,
och som jag format honom under
årens lopp!

Fast det vet han förstås inte själv! =)

I vilket fall som helst,så fyller han
snart år,han mitt hjärtas älskade.

Han är bara SÅ bra,för han önskar
sej aldrig nåt.

Och tacka fan för det,han har ju redan
ALLT han nånsin kunnat begära d.v.s MEJ!

Söt är förnamnet,UNDERBAR heter
han således i efternamn och som
jag ÄLSKAR det möra lilla stycket!

För hur jävlig jag än kan va,i fantasin alltså,
så har han ALDRIG nånsin ens övervägt tanken
på att NÅNSIN ens knysta eller mumla dumt
dumt eller fult till mej eller om mej!

För naturligtvis vet han var dörren är!!! =)

Skämt åsido,han är mej perfekt!

Och nästa vecka,ja då fyller han 21!


ALLT & det bästa han NÅNSIN haft! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

den snyggaste han haft oxå! ;)

2012-02-02 @ 13:56:58
Postat av: Mami svarar

Tilda:JA,eller hur ATT det är...lätt! =))

♥Puss♥

2012-02-02 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0