Sen va det ju det där med julgran och så!

Senaste åren har jag inte alls haft
lust att släpa upp granen från källar´n.
 
Jävla kånkade och strul med grenar
som ska böjas ut och rättas till,för att
inte tala om alla förbaskade kulor och
annat tjafs som aldrig finns där det ska.
 
I år har jag iaf bestämt mej,ingen gran
upp och inget psykbryt över dekorationer
och annat tjafs.
 
Dessutom så tar en gran bort en jävla
massa plats,plats där man kan lägga
andra grejer typ.
 
I förrgår drog jag till lokala bygghandeln
ocj införskaffade lite material och sen satte
jag igång med måttband och borrmaskin,
skruvar,spik och målarfärg.
 
,Klockrent fan!
Tar ingen plats och är jävligt innovativ,precis som jag :)
 
Underbara Prinsen min va behjälplig på sluttampen
av färdigställandet.
Vi kompletterar verkligen varann,och satan vad glad jag
är att han finns i mitt liv!
Puss mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0