När man måste spraya vidare

Det föll sej som så,att tavlorna jag
påbörjat till "Stora",INTE föll damen
i smaken alls!
 
-"Jag vill ju ha det abstrakt"!
Så sa hon!
 
Ameh tack som fan för dom spray-
timmarna då sa jag,sen inhandlades
det ett par stora sprayburkar och lite
annat smått & gott!
 
Och det säjer jag bara,om inte det
sista resultatet godkänns,då ska jag
hoppa rakt ner från bordet jämfota
genom taveldukarna!
 
Jag tyckte nog att dom va lite fräna,dom "abstrakta" blommorna-
men tydligen inte tillräckligt ABSTRAKTA enligt "Stora"!!!
 
Börja om från början,börja om på nytt!
 
Till slut blev dom såhär iaf,och är inte det ABSTRAKT nog,så vet i fan!
 
Jag fick t.o.m in den "röda tråden"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0