Morgon råder...

...lugnt det är i huset,huset,huuuset!
 
Endast Majso är vaken och har tänt ljuset.
 
Första natten på evigheters evighet
som jag sovit i lite drygt en timme,och
så måste jag dra bort täcket och gå upp!
 
Maximalt oflyt skulle man kunna säja,
men man kan oxå tänka som så,att just
därför blir resten av da´n en enda stor
fest med värsta bästa flytet.
 
Jag slipper iaf sätta mej i en kall bil,jag
får nämligen skjuts till marknaden idag.
 
Fan vad lyxigt lixom!
 
Ska bara packa ner mejsel och hammare,
samt lite andra hjälpmedel.
 
Man vet ju aldrig vem eller vilka som
gästar mej idag!
 
Nån kanske är mer än lovligt skruvad typ!
 
Sen vore det ju kul med lite läsarbesök oxå,
fast det kanske är för mycket begärt,vad vet
väl jag!
 
KRAM & ha en toppenlördag vetja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0