Man har väl närt ett dataproffs vid sin barm

Vojne,vojne....dagen fram till nu
har gått i gråtens och ledsamhetens
nedbrytande tecken.
 
Men,så kom jag på att jag faktiskt
fött upp ett dataproffs vid bopparna,
så jag slängde iväg ett tårdrypande,
väldigt rart och bedjande mess till honom.
 
Sagt va,hämtade upp honom och bjöd
på lunch medans han villigt fixade och
grejade till lilla Compaqen åt mamsingen.
 
Helvete så glad man kan bli då,nu känns
allt genast mycket lättare.
 
Just det,vi hade ju "Lilljul" igårkväll!
Som vanligt outstandig,ja rent av skitkul
hade vi från början till slut!
 
Älskade vänner-you make my world brighter! ♥
 
Hade dukat och gjort lite cosy tills brudarna kom minsann.
 
Se bara hur glada vi är när vi äntligen ses alla tre!
 
Istället för att bara käka godis och bjuda på glögg,hade jag slängt ihop en
riktigt krämig Janssons frestelse.
Satan vad den la sej fint i kistan!
Med kärlek och en jävla massa extragrädde
blir det inte annat än succé!
 
Naturligtvis hade Majsotomten en hel del paket att dela ut oxå ;)
 
JIPPi-paketleken.
Mer än 20 paket hade vi lyckats få ihop!
 
D.L.V högg som en kobra och la beslag på största paketet.
Till en början ska väl tilläggas,för U va den som gick hem med det till slut!
 
Vi hann med lite go´dricka oxå mellan prat i kvadrat och lek.
Det jävliga va bara att jag råkade slå sönder ett av glasen
när gästerna gått hem!
Skit,skit,skitjävlatrist asså!
 
Kaffe,glögg,pepparkakor och en för kvällen sprillans ny kaka
serverades oxå,så vi kände oss allt annat än hungriga där vi satt!
 
Alltså,jag blir rörd av alla fina grejer jag ALLTID får,fastän jag sagt till
på skarpen om att dom inte skulle ha med nåt för då väntade "riset".
Lyssna på mej???
Knappast va :)

Sötnosarna där♥
 
Lyckan vet inga gränser...fi sjutton vad jag älskar dom♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur trevligt och kul som helst o gooott :)

2012-12-14 @ 18:12:57
Postat av: U

Hur trevligt och kul som helst o gooott :)

2012-12-14 @ 18:14:22
Postat av: Majso svarar:

U:Så blir det när man har underbara gäster på besök♥
Puss♥

2012-12-16 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0