Lusse Majso ♫♫♪♫♪

För det första så missade jag
Luciatåget på Tv i morse,jag
låg faktiskt kvar i varma sängen.
 
Vid närmare eftertanke så gråter
jag inte för det,dom skriksjunger
ju iaf som stuckna julgrisar.
 
Vad jag däremot INTE kommer missa
idag,är årliga "Lilljulen" med mina
fina flickor U & Y,den senare oxå känd
som min D.L.V!
 
Jag måste skynda nu,att fixa lite så allt
är klart tills dom kommer,paketen till
traditionella "leken" ska slås in,och
en massa annat,fast det kan jag inte
skriva här ifall dom läser :)
 
Men först,kaffe och tända ljus i mitt hus!
 
Glad Lucia & glöm inte att pepparkaksgubben
fortfarande finns kvar!
 
För tre år sen bjöd jag bland annat på såna här!
 
Och lite chokladkaka!
 
Dom satt så fint mina flickor,tätt intill varann och sken ikapp!
 
Dom fick paket av "Tomtemor" oxå ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0