Lite halvt insnöad

Och då menar jag i dubbel bemärkelse.
 
För det första höll jag på med mina
"fixarryck" fram till halv tre inatt,och
för det andra så hjälper det lixom inte
att skotta snö,det blir ju likadant direkt!
 
Kaffejours-Majso fick rycka ut och servera
mamsen lite kaffe & saffransbulle för en
stund sen oxå,bromsarna på hennes bil
hade låst sej,så där stod hon på fel sida
vägen och frös lilla kraken.
 
Bärgare ringdes in,men med tanke på
dagens jävla snöstorm lär det ju dröja
innan den kommer!
 
Själv hade jag inga somhelst problem
att sladda runt i snövallarna,enda problemet
va bara att mössan åkte ner över ögonen och
jag kände mej som en liten rumpnisse.
 
Men den är fin iaf,mössan alltså-
och det är ju som vi vet det allra
viktigaste,att se jävligt bra ut.
Inte att SE ut!
 
Varmt och gosigt om små öronen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0