Jag kanske fortsätter idag

Kära nån då,jag har lika mycket
energi idag tydligen även om jag
har ont som fan on top.
 
Har iof inte riktigt bestämt hur eller
vad nästa "hemmaprojekt" ska bli,
men å andra sidan finns det ju typ
miljoner grejer man skulle kunna
ta itu med.
 
Kanske vore idé att öppna dagens
lucka i kalendern,vem vet det kan
ju dölja sej en lite större vinst än
bara 10 spänn under skrapet!
 
Måste kila nu och leta efter varm
tröja och inte minst dagens fejs,
ska hämta upp "Stora" för vi ska
hänga ett tag.
"Mellan" skulle förvisso oxå ha
varit med,men den lilla stackarn
mår inte bra utan ligger kvar i sängen!
(kram pluttan & krya på dej♥)
 
Snöiga tisdagskramar på er alla,och
för tusan tomtegubbar,ta det varsamt
i trafiken och glöm inte blåsa ut ljusen!
 
 
Ängeltavlan har fått flytta ut i köket såhär i jultider.
Man vill ju att gästerna (och jag själv för den delen) ska
känna sej trygga här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0