Inatt va tomtemor i farten

Nåt jävla fel är det,rättare sagt,
nåt har drabbat mej med full
kraft såhär i december!
 
Jag fixar och målar och plockar
undan som om det inte finns nån
hejd alls!
 
Vafan äre som händer med mej?
 
Jättesent igårkväll fick jag nämligen
ett ryck och började med lite godistillverkning.
 
Ska det fortsätta på detta viset,lär jag
både ha fullt i godisburkar och inte känna
igen mitt eget boende när tomten som inte
ens finns knackar på hos grannen!
 
Så tokigt det kan bli va!
 
Absolut godaste julkolan ever existing i mitt nattkök!
 
Och lite hopkok till vad som ska bli "snöbollar" om ett tag.
 
Nu fortsätter Majso med nästa projekt,nämligen möbelmåleri!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0