Idag är en annan dag

Ni vet ju hur sega långfredagar
brukar vara,precis så sega är ju
oxå juldagen varje jävla år.
 
Det kan bara inte va nyttigt med
såna här helger och det som hör
till runtomkring.
 
Man blir ju totalt komatiserad!
 
Det tar minst en vecka att återhämta
sej och bli någorlunda normal igen,
och då kan man ändå bara gå på
halvfart,för det är livsfarligt att köra
på i full speed efter att varit längst
ner på "hålligångstegen"!
 
Om jag ändå hade önskat mej en
PT i julklapp som jag kunde ha
piskat stenhårt nu i dagarna,då
hade jag åtminstone behövt veva
lite med armarna iaf.
 
Kakbak och sånt räknas väl inte va?
 
God fortsättning alla soffpotatisar,
ni andra som tränar:Kul för er!
 
Kom på att jag ju redan har en egen PT,he,he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0