Härliga fredag!

Medge att ni blir glada av trevliga
överskrifter!?
 
Sålänge man iaf försöker va positiv
känns ju allt mycket bättre,visst!
 
Jag är ganska glad för andras skull att
det snart är jul oxå.
 
För dom som gillar julen alltså,för ju förr
den är över,desto bättre.
 
Idag blir det en förrmiddag med riktig
kvalitetstid med D.L.V,och sånt slår en
hel julhelg med hästlängder kan jag säja.
 
Alla paket jag inte köpt är inslagna och
ligger så fint under granen jag inte
heller har!
 
Så enkelt,så smidigt och så jävla otroligt
ickestressande det känns.
 
Kylen är oxå knökfull med all upptänklig
mat jag inte alls tänker svulla i mej,och
julskinkan är griljerad precis som den
aldrig brukar vara.
 
Aldrig har jag varit så förberedd på nåt
jag knappt bryr mej om,bortsett från det
yttpyttelilla grupptryck som finns.
 
Let the helg begin-bring it on bah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0