Gårdagens födelsedagskalas & lite filmtajm

Helskotta så fullproppad jag är
på alla sätt och vis,tur som fan
att det är lite kvar av 2012,jag
hade inte klarat abstinensen
utan lagom nedtrappning nämligen.
 
Kakbordet gick inte av för hackad mandel precis,så sockernivån slog
rakt upp i pannbenet på ett par minuter!
 
Så passande att jag köpt den här i present och kunde ge tbk lite då´rå!
 
Prinsen fick en leksak av "Stora",fastän han inte fyller än på ett tag.
Nu vet iaf jag vad han sysslar med framöver!
 
Cindy tyckte inte att den va ett dugg rolig,och allrahelst inte när hon nosade
på den,smack på nosen bah!
 
   
 
 
Själv satt jag som vanligt och såg sådär extra frän & härlig ut.
"Lilleman" (till höger) är mäkta imponerad av sin underbara mor!
 
 
Efter kalasandet drog vi mot kvällens filmtajm:"Mammas pojkar"!
 
Prinsen va dock lite hungrig och ville käka innan filmen,och jag gjorde´n
sällskap genom att hugga en Big & Co.
Ameh vaddå,det är inte 2013 än!!
 
När vi plockat upp Cindy hemma hos "Mellan" drog vi raka vägen tbk
till "Stora" för att ta med Kelly och "Lilleman" oxå.
Vad får jag se då jag kommer smygande,om inte Storasyster & Lillebror som
dansar satan i köket =)
Tokstollarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0