Det går så lätt att träna när man är två!

Idag har jag haft en såndär riktig
kvalitetstidsdag med D.L.V!
 
Helvete vad vi har pratat i turbofart
och umgåtts,att vi sen hann med ett
träningspass (!) ,det hamnar lixom på
dagens bonuskonto.
 
D.L.V sprang för glatta livet,ungefär som om det va 400 meter stafett.
Men sen såg jag att hon inte hade nån pinne i näven.Busigt va!
 
Själv höll jag på att stryka med under skivstången....satan så tung den va-
stången alltså!
 
Jag behöver ju förvisso inte träna alls eftersom jag
föddes med perfect genes,men vem fan pallar
grupptrycket lixom!
 
 
 
Nu önskar jag er en riktigt härlig fredagskväll....
....med allt vad nu det kan innebära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0