Vad blir det för mat?

Svar:tydligen grillat,för det har
JAG bestämt!
 
Man får lixom passa på när det
INTE regnar så glöden slocknar,
det blir så jävla tråkigt att dra fram
stekpannan när man tänkt sej nåt
helt annat,och köttet badar i vatten.
 
Anyhow,jag ringde D.L.V och frågade
om hon ville joina oss ikväll,och det
ville hon...naturligtvis.
 
Majsos sällskap en lördagskväll,vem
fan tackar nej till det lixom?
 
Skulle möjligtvis va jag själv isf!
 
Desserten står på kylning sen flera
timmar tillbaka,salladen och grillröran
likaså.
 
Vitlöksbröd hade jag däremot glömt
handla hem,men vaddå,jag fixade ett
eget,ett s.k  Majso-speciale med satans
många pressade vitlöksklyftor,färsk dill
och lite annat gottigt.
 
Skål & trevlig lördag vetja,och just det:
Välkommen D.L.V!
 
D.L.V i egen hög person♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0