Trött typ

Jaha,så va man "fiskehelgsänka" ett
par da´r då!
 
Prinsen drog nånstans ikväll,åt Skövdehållet
om jag inte hörde helt fel på högra örat.
 
Så nu sitter jag här med min spraylack och
en jävla massa papper & pennor och annat
pyssel som ska packas inför morrondagens
små trevligheter.
 
Måste ladda bryggar´n,måste fixa nån macka
som jag kan ta med,och så måste jag komma
ihåg att INTE glömma allt det andra.
 
Fan,jag lär mej aldrig VAD som behöver
stuvas in i bilen och vad som INTE alls
behöver prånglas med.
 
Fast,det är ju det som är tjusningen med mej,
att jag är så förbannat mångfacetterad att jag
inte ens kan välja bort en liten blyertspenna ens.
 
Nu ni,nu ska jag snart krypa ner under täcket
och slå på Tv´n,har jag tur kanske John Blund
slirar förbi framåt 4 hugget.
 
Hej då & hörs imorrn,kanske! =)
 
Karaktären ger jag blanka fan i,men JAG längtar
iaf som satan till varmare breddgrader nu!
 
Observera att det där va i mars för flera år sen.
Jag har ännu mer "bra-att-ha-fett" nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0