Som sagt!

Faktum är att det känns ganska bra
nu när varda´n börjar rulla in över
ballen igen.
 
Jag har inga problem alls med just
den saken faktiskt.
 
Nu saknas bara alla jätteglada
skolbarn som kommer och går
förbi på morronkvisten.
 
Idag är det tvättdag här hemma,
och det är väl isf det enda som
INTE är sådär väldigt
"nu-gör-vi-vågen-aktigt"!
 
Däremot behöver jag inte lyfta
så jävla många fingrar vad mat
och sånt anbelangar idag,för den
är redan förberedd!
 
Strax före midnatt satte jag nämligen
en jävla racerfart,så lilla "lådan" står
i kylen och bara väntar på rätt ugns-
temperatur sen.
 
Värme och förstås en sabla massa ost.
 
Jag är ju så förutseende!
 
Köttfärslåda med potatis och massor av goda kryddor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0