Snopet va!

Igår eftermiddag tog jag med mej
lite attiraljer och gick ner på gården.
 
Som vanligt följde hundarna med,
och jag ställde mej med mitt nya
lilla projekt och började såga.
 
Vi har ett träd på gården,så när man
står vid dom fula betongsofforna,så
ser inte förbipassernande att det är
nån där.
 
Mitt i koncentrationen kommer det
förbi ett gäng snorungar på gatan
utanför staketet,varpå hundarna
genast rusar i superspeed och
skäller satan.
(bästa vaktdogsen)
 
Skitungarna stannar då upp och börjar
trigga hundarna att skälla ännu mer,
varpå den ena slyngeln med skateboard
vrålar till dom andra:
"Jag ska fan ha ihjäl dom där fula jävla hundarna"!
 
DÅ kliade det till i Majsos båda nävar kan
jag säja,och som skjuten ur en kanon typ
flög jag fram från mitt "gömställe" bakom
trädet med fogsvansen i högsta hugg.
 
Lååånga ansikten på snorjärsarna,och
ännu längre blev dom när jag öppnade
truten och sa:
 
"Välkommen in vetja,ta med brädan,så
ska jag såga sönder "DEN fula jäveln" under tiden isf"!
 
DEN skateboarden mina vänner,den fula
jävla brädan har nog aldrig rullat så
förbannat fort nånsin!
 
Kontentan av det!
 
"Don´t you ever fuck with Majso"
(and the dogs)
 
Nästa gång tar jag med motorsågen oxå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0