Ser man på!

Drygt ett dygn efter att jag ringde värden,så kom han,gräsklipparmannen.
Det måste nog fan va rekord med stort R!
 
När gräsklipparn stannat den tredje gången p.g.a det HÖGA gräset,passade
jag på att hojta:
 
-"Jag hoppas du räfsar upp skiten när du är klar"!
 
Han: VA! Näe,det ska inte jag göra!
 
Jag: Och VEM gör det då,eftersom det
det ser ut som fan och inte klipps nog ofta,
ser JAG ut som nån jävla trädgårdsmästare,ELLER??
 
Han: Vaddå,jag klipper en gång i veckan!
 
Jag: STOPP & belägg nu LILLA gubben,det
är 2½-3 veckors intervall mellan dina besök!!!
(jävla snorunge att försökea mopsa upp sej!)
 
Han: Ja,joo,det kanske du har rätt i,men....
 
Jag: Ameh hallå,ljug ALDRIG för mej hörrudu,för
jag VET,och håller koll på dej serru!
 
Han: Du kan ringa farsan om du ser att det behöver
klippas oftare,förklara läget så han vet,sen ringer
han mej.Det är han som delegerar ut lixom.
 
Jag: GLÖM DET!
Jag ringer DEJ,och då kommer du,förstått?
 
Han: jag måste fortsätta nu,ska med en buss!
 
Jag: Gör så,och kom ihåg:
"Don´t you ever fuck with me"!
 
 
Och just i detta nu ligger gräshögarna och
börjar ruttna därnere.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0