På den tredje dagen inga problem

Igår va alltså karaktärens tredje
dag som gäst hos mej,och framåt
kvällen kunde jag rentav släppa
lite på stryptaget jag hållit sen i
måndagsmorse.
 
Jag va tvungen att svänga förbi
D.L.V och kolla på en grej,och
just när jag kom satt hon & lilla My
vid köksbordet med hämtmat,jorå-
för D.L.V ville minsann sätta lite
thaitouch på onsda´n.
(eller om det va bulgariskt!!!!)
 
Det säjs ju att man ska utsätta sej för frestelser och det gjorde
jag utan problem,jag ville bara hem till mina kokta grönsaker!
 
Lilla My försökte sukta mej till max,men se den tungan
gick inte hem!
 
Jag valde istället att fokusera på D.L.V´s nya jobbtröja-
och såg framför mej hur vi provkörde nyaste BMW modellen
i strålande solsken.
 
Sen åkte jag hem med "karaktären" och tog
en stor mugg kaffe!
 
10 - NOLL till mej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0