Ko(lossalt) sjukt jävla IRRITERANDE :/

Skit & fan och ALLT!
 
Jag pallar inte med det här jävla
seget längre!
 
Varenda satans gång jag ska blogga,
så tar det:
1) Cirka 15 minuter att ens kunna logga in!
2) Cirka 35 minuter att färdigställa ett inlägg!     (NÄR det väl funkar alltså)
3) Orkar fan inte bry mej längre!
 
Och såhär har det varit senaste veckorna,
kanske längre när jag tänker efter!
 
Antingen är det ett tecken,tecknet som betyder:
SLUTA,LÄGG NER & SKIT I BLOGGERIET!
 
Eller så vet jag inte!
 
Nu drar jag iväg ett par timmar eller
jättemånga,orka sitta och bli mer
irro lixom!
 
Så,vi får väl se hur det blir framöver!
 
Hare´rå,så kanske vi hörs!
 
Släpp ut koskrället i hagen då för tusan!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0