Finally

Eftersom jag prioriterar roligare
saker än städning och röjning
och andra aptrista jävligt tidskrävande
saker,så kan man ju lugnt säja att
det blir eftersatt härhemma-BIG,BIG time!
 
När jag retat mej tillräckligt länge på
att aldrig hitta det jag letar efter,så
går jag på nåt märkligt sätt in i en
andra andning,där varje överblick
sänder signaler till hjärnan som säjer:
OCH,vem bryr sej,i nästa vecka,eller
nästa år,då kanske jag kommer ihåg
eller märker vartfan jag lagt det jag behöver!
 
Igår kära vänner,IGÅR nådde jag verkligen
nån slags Nirvana,ett fucking "Hallelujamoment"!
 
EFTER TYP FEM SKITJOBBIGA TIMMAR
med konstant vånda och halvt dilirium!
 
ATT det ska va så förbannat svårt att bah:
KASTA!
KASTA!
SLÄNG!
KASSERA!
(det funkar INTE om man har ekorrgener)
 
MEN,jag gjorde´t...iaf till 25%,eller åtmistone 7!
 
Resten är inknölat på nån ställe där
iaf inte min kära mor har nånsomhelst
rättighet att snoka på!
 
Såhär i efterhand va det ju jävligt korkat
av mej att inte knäppa en "före-bild",men
å andra sidan,ni hade hade kräkts och fått
gå i livslång terapi OM jag gjort det.
 
Nu kan ni bara tänka:
2 cm fri golvyta FÖRE,och EFTER såhär:
 
..Holy Moses,det ekar tamme fan i "skaparrummet"!
 
 
Jag är så sjukt jävla trött och färdig som sanerare,att
det inte kommer hända ett förbannade någe härinne
låt säja på....närmsta typ 10 åren.
 
Fet guldstjärna till moi!
(och det vill säja MYCKET bra ansträngt när
jag kunde ha pimplat kaffe hela da´n istället!)

Kommentarer
Postat av: tilda

JÄVLAR MORSAN :D :O ahhaha snyggt

2012-08-20 @ 15:51:03
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Jomenvisstserru ;) Tack!♥
Det blir FETA kors i taket all over nu :D

2012-08-20 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0