En onsdag i min smak

Lillördag kan man ju oxå säja!
 
Idag ska det grillas med goda
vänner ett stycke bort,tillräckligt
långt bort för att jag varken:
A) går hem,eller
B) slänger ut kosing på taxi!
 
Ameh hallå,vi snackar avstånd här!
 
Jag lägger hellre lite extra kosing
på en "gåbortblomma" faktiskt.
 
Nu har jag iof inte tänkt att köpa
med nån sån,för det är ju så jävla
tråkigt att bladen vissnar och trillar
av innan man ens kommit dit.
 
Nej då,jag tar med nån grillsallad
eller nåt annat roligt,sånt som
man inte behöver ha Ågren över
ifall det skulle invadaderas av bladlöss
eller så.
 
Vilken tur oxå kom jag på nu,att jag
fick hemleverans hit i söndags,vi
kan m.a.o grilla och,och......
käka ägg i flera da´r!   =))
 
Men iaf,inte GÅ hem och INTE
bekosta taxi var det!
Värdinnan har däremot löst det
så förbannat bra,att vi får eget
övernattningsställe i trädgården.
 
Och så mycket kan jag väl iaf önska,
och det är att dom s.k stödbenen är
ordentligt utfällda och fast förankrade.
 
Äre fest så äre,och då vet man ALDRIG
hur natten kan komma att utvecklas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0