Det är ju ändå tanken som räknas

Nu vet vi ju med säkerhet,att badsäsongen
är över för den här gången.
 
För egen del har den iof inte existerat
alls i år,inte en enda gång har jag badat.
Inte ute iaf!
 
Jag tänkte ju som så,att det tar jag i lite
varmare omgivningar,där man slipper
frysa snippan av sej efter 1 minut.
 
I och med att jag tänkte så,hade jag heller
ingen panik med formen till Sweden Beach
anno 2012.
 
Inte förrän för ett par veckor sen,när det
började brinna bakom hårfästet och jag
insåg att helvete,inte kan jag åka till nåt
varmare land och ligga som en strandad
val i sanddynerna.
 
Panik.
Riktig rejäl panik blev det då!
 
Första veckan efter uppvaknandet slogs jag
dagligen med "karaktären",sen blev vi lite
mer som kompisar,fast på avstånd.
 
Och nu?
 
Nu har "karaktären" och jag blivit rejält
jävla osams,IGEN!
 
Ungefär som när man tror att man har
hittat nån som skulle kunna bli en super-
bästis,men den bästisen visar sej va ett
riktigt jävla arsle.
 
Fast tanken va god,det va den.
Man ska ju ge alla en fair chans,
det gjorde jag,så ingen kan säja
att jag inte försökte!
 
En kaffe på det och allt känns
något bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0