Bara för att jag vägrar träna kan jag väl få ha färgglada skor!

Man måste inte nödvändigtvis börja
träna bara för att man skaffar sej ett
par s.k "träningsskor".
Man kan gå omkring och va lite frän
i dom oxå.
 
Mina förra träningsskor,som jag inte
heller tränade i,dom har kastat in sulorna
för länge sen,och att inte lårbenshalsarna
och handlederna har strukit med p.g.a
av utslitning är fanimej ett under.
 
Sen tänkte jag som så,att den här gången
ska jag va riktigt ungdomlig (mina 27 år till trots),
och verkligen piffa upp fötterna med en
helcrazy färgkombo.
 
Jag är så jävla trött på grått och svart
i skofärg och vem fan behöver inte piggas
upp efter den här bajssommar´n!
 
Dessutom ska dom få följa med mej
när jag åker till annat land framöver,
high heels är inte riktigt min grej att
strutta omkring i på beachen!
 
Fina va!     
(bild lånad från sportamore.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0