Andra freda´n som inte är sej lik

Jag har försökt tänka på vad jag stoppar
i mej nu ett tag,och då är det (enl.mej)
INTE tillåtet ens en fredag,att moffa i sej
chips eller feta gräddsåser.
 
Funkar jättebra faktiskt,fast jag kan ju medge
att det är "lite" lockande att smyga in i lilla
garderoben ibland och smygäta en påse
med onyttigheter i ren panik.
 
Men,jag gör´t inte.
 
Har jag varit så förbannat ståndaktig i
snart  två veckor nu,så kan det lika
gärna kvitta.
 
Äta upp mej kan (SKA) jag göra på
semestern som närmar sej med varma,
sköna stormsteg.
 
Jag kommer garanterat gå upp 100% mer
än jag lyckats få av med i tredjedels valkar,
men fy fan vad jag inte bryr mej.
 
Vaddå moment 22!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0