Vi drog på fisketur

Tror ni det va kallt om
fingrarna,eller tror ni
kanske att det va svinkallt?

Just det,men det hindrade
ju fan inte oss på någe sätt.

Frisk luft och lite motion,ja
och blåst men lite sol,det
bjöd mådagseftermidda´n på!


Hur fan jag än försökte,så fick jag ingen bild på Tv-skrället!
Var ju förstås tvungen att vila lite innan fiskeriet! =)


Förbannat dålig mottagning ute i bushen!
Och inte en latte så långt ögat kunde se!


Lite döskallar & bling skadar ju inte när man ska fiska!


Naturligtvis hittade jag lite att fota,och det här naturliga konstverket
gick ju bara inte att gå förbi utan att knäppa ett par bilder!


Skitcoolt tycker jag!


Bitande kalla vindar,men ack så vackert!


Fint utsikt va!


Jag matade fiskarna med räkor.
Ameh vafan,dom kan väl oxå få nåt
gott att smaska på även om det bara
är måndag!


Påklädd ända in till bukfettet,men hellre det än att frysa!


Och här är kvällens måltid,nyttig och ack så god!

Nu måste jag rensa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0