Passus

Jag gjorde´t!

Jag ringde för tremiljontefemhudratredje gången.

Denna jävla brist på värme,här inne,får mej
att vilja tandemkräkas i fårskinnstofflorna.

Jorå,det är typ bara jag som ringer.
Varför?

Det ska tant förklara nu:

Vissa grannar fryser inte,eller känner
överhuvudtaget INGEN skillnad på
innetemperaturen förrän det är -2 grader,
och frostskador på diskbänken.

Men det gör jag,så det va bara att
greppa luren och ringa IGEN!

Idag kommer således ett gäng värmetekniker
med verktygsbälte,mätare och noll intresse
att belägra källar´n.

PLUS att dom tydligen ska in HÄR och
klämma lite på mina element,men där
ska jag allt sätta stopp.

Jag är så förbannat trött på gubbar hit
och dit som alltid ska in just hos mej
och som tror att jag ALLTID har öppet
hus 24/7.

Fast när jag tänker efter kanske jag
ska passa på och bajsa rejält så det
blir stopp i bägge toaletterna,då får
dom en "skitkul" torsdag-verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0