På begäran

Såja,nu har Majso knölat sej igenom
nya sortens bildredigeringsprogram,
det som hon oxå klarade av att installera
utan att få värre utbrott än vanligt!

Varför jag beskär bilderna?

Jo,det kan jag tala om:
ifall jag inte gjorde det innan
jag lägger upp dom här,så tar
det typ en kvart till tre veckor 
per bild att ploppa upp!

Och det fattar ju vilken ingenjör
somhelst,att då skulle det kankse
inte ens bli EN bild per dag på den
här rara bloggen!

Men iaf,här kommer nåra bilder
från eftermiddagens visit hos
"Mellan"!


Som vanligt är "Lilleman" jätteskojjig,och har fortfarande
problem med senorna i sina stackars händer!


Cindy ville att vi skulle fika på direkten för hon sniffade
till sej oset från goda kakan jag bakat.


Så,hon och "Mellan" hoppade upp i sängen och sen va det
bara att vänta på en smakbit!


Mera,jag vill ha mera-inte bara små kantbitar!


"Lilleman" är så stark & kärvänlig,men är det inte
senorna i händerna,så är det nerverna i ögona
som strular!


Så,jag ville fan inte va sämre än han!
Tvärtom,jag går all in,både fejsticks OCH
sendrag i näven!


Den här lilla väggprylen har jag vuxit upp med hos min
älskade mormor.
Nu har "Mellan" fått den,nostalgi på hög nivå!

Joråsatte,sen tackade som sagt "Lilleman" & jag
för oss,vinkade av "Mellan" & Cindy och for hem.

Och,i skrivande stund ligger "Lilleman" i soffan
här bredvid,mätt och belåten efter att hans söta,
rara och alldeles underbara mamma serverat
honom av sitt goda käk!

Regniga (men torra) kramar,och ha
en fortsatt trevlig onsdagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0