Om man ber snällt

Glömde ju att jag inte satt
i minneskortet i kameran
igår när vi skulle på kalas.

Men,jag lånade moderns lilla
kamera,och tvingade henne
att stanna på hemväg så jag
kunde lägga in lite bilder här.


Det bjöds på smörgåstårta igår,och här är en av dom!


Den va väldans god,även om jag föredrar med skinksmak.


Ena systerdottern hade en alldeles egen,glutenfri!


Jag hittade förstås lite blommor och "annat" att fota oxå!


Nån slags hårig pungväxt kanske!


Sen blev det dax för tårta såklart,men eftersom det va så
länge sen syrran fyllde,koncentrerade vi oss på minstingen
i familjen där det räckte med ett ljus!


Avslutningsvis fick jag agera epilatorproffs
på lillsis,men jag hann inte ens få bort halva
energiskogen på smalbenet,för hon skrek som
värsta barnrumpan att:"Det gör ju fan skitont"!

Mes svarade jag,forsätt vaxa dårå!


Vissa har ju noll smärtgräns,stackars henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0