Och sen blev det kväller helt plötsligt

Jag har oftast ett jävla
tålamod,men sen beror
det naturligtvis på hur
eller varför jag ibland
lackar ur totalt.

Jag gillar t.ex inte att
man håller på och ändrar
velar och suckar,ändrar
lite till,skjuter upp,ställer
in och velar ytterligare för
att sent om jävla sider
äntligen få mej till punkt A
som va bestämt från början.

I synnerhet när det inte är
JAG som bett om en träff.

Typ så,för då har jag egentligen
bara lust att säja:
Tack för kaffet,fixa det själv,
på annat sätt.

Nu har jag som sagt mer än
verkligen visat prov på mitt
enorma tålamod,så nu finns
det inget kvar,där,inte på det
aktuella området om vi säjer så.

I denna förlängning är det
således JAG som bestämmer!

I sy when.
I say how.
I say pay.

And,just do it!

Nu har vi rett ut det!

I vilket fall somhelst,så fick
jag iaf tillfälle att dejta "Stora"
och "Mellan" före & efter det
s.k mötet idag.

Hade jag inte fått det,då hade
jag fan suttit kvar bredvid bryggar´n
hela långa da´n!


                                          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0