Lördagshänget med varelsegänget

Det föll sej som så,att jag och
prinsen lite senare igårkväll
tog oss till D.L.V & hennes grodprins.

Först inspekterade vi "Varelsens"
nymålade köksgolv och diskuterade
lite golvlister,sen plockades T.P upp
och spelet kunde börja.


Vitt,vitt,vitt!


Viktiga diskussioner om kakel,färg & slipmetoder!


Vi värmde upp med lite soffhäng & allmänprat


Sen bah,tjoff så stod spelet på bordet!


Jävligt kluriga frågor kräver att geniknölarna måste
masseras,och det är precis vad D.L.V håller på med!


Typ JÄTTEMÅNGA frågor senare stod grodprinsens & D.L.V´s
tårtfat här,och det va då grodprinsen gjorde en
"nu-byter-vi-frågekorts-manöver"!


Lik förbannat såg min & darlingens spelpjäs ganska mätt
ut ett bra tag till.

Efter ett antal timmar la så andra laget in en högre växel
och vi fick köra utslagsfrågor i snabbformat!
(jag säjer inte vilka som vann,men vissa varelser behöver revansch)


D.L.V fejkar nöjdmin & grodprinsen surar lite lätt! =)

Då fick jag skitdåligt samvete för att min
speldjävulsådra inte satte stopp minst
1½ timme tidigare!!!

D.L.V skulle ju fan upp i ottan och måla
köksgolvet igen.
Inte undra på att hon bah:
"Ameh fy,det här är ju skittrist,jag tänker
  ALDRIG mer,ALDRIG nånsin mer spela T.P!!!

Men,jag ska nog lura henne framöver,säja att
vi kan sitta på hennes nymålade finfina köksgolv
och inspektera varje penseldrag mellan frågorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0