Heja Sverige,heja min gata på landet

Igår gick jag "nästan" barfota,
men imorse när jag råkade glutta
ut lite genom sovrumsfönstret,
insåg jag snabbt att nu jävlar äre
läge att ta på kängorna igen.

Sen knäpper man på dator´n och
ger sej ut i cybervärlden,och
återigen är enda samtalsämnet
vitt och heter snö!

Om inte folk blir upphettade av alla
starka uttryck av just snöhatandet,
ja då kommer det fanimej aldrig bli
vår,det kan jag garantera.

Okej,inte är det kul att mötas av
vädret som borde infunnit sej för
typ fyra månader sen,men med
liite sunt förnuft fattar man ju att
det snart är väck igen.

Själv orkar jag fan inte bry mej,och
dessutom vägrar jag låta lite blötsnö
förstöra stämningen och hela faderullan.

I eftermiddag är det antagligen bara
geggamojja kvar,och SEN kommer
våren,den GÖR det!


Tänk vajande palmer & solsken!


Kommentarer
Postat av: huldawitch

Tänkte på dom kräken som skulle ut i skiten ..fy faan,jag åkte inte förrän 9 men det räckte.

2012-04-17 @ 19:15:48
Postat av: Majso svarar

Hulda:Jomenellerhur,stackars dom lixom! :/

Själv låg jag under täcket och vägrade gå upp när det va som värst ;))

Kram♥

2012-04-18 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0