Fyndigt

Varenda jävla vår & sommar
när jag står och river bland
mina kläder,så hittar jag typ
ingenting att ta på mej.

Alltså,jag HAR kläder,men lik
förbaskat känner jag ingenting
för dom trasorna.

Då vill man lixom bara uppdatera,
och kanske slå till på nåt som inte
bara är vitt eller svart.

Det va precis det jag gjorde igår.

Om jag kommer använda´t,DET
är en helt annan vårhistoria.

Man kanske skulle ha en liten
klädbytardag när jag tänker efter.


Såna här(ungefär),har jag bara cirka 20 varianter på,
men å andra sidan kan man inte få för många.

Och vaddå,40 spänn va väl iaf överkomligt!


En riktigt färgkaramell,och helt perfekt när man som jag
glömt hur man använder ett strykjärn,för det behövs INTE!


Till detta,en liten romantisk jeansjacka som matchar
skrynkel & vridhistorian på bilden över.

Använder man sen sina rabatter & miljoner erbjudanden,så
behöver man knappt dra Visakortet,i vilket fall somhelst
blir man glad av lite shopping....ALWAYS!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Undrar var du köpt den fina jackan?

Svar: Jessica:tack =) Tror det var på Lindex faktiskt,möjligtvis Kapp Ahl!
Ha det gott!
MAJSO

2013-04-22 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0