Fredagsguld & lite filosofering

Man kan väl säja att det är
en helt vanlig fredag som
förflutit,so far.

Vid middagstid plingade det
dock i mobben och min finaste
U undrade om hon kunde komma
förbi,för hon skulle åt mitt håll.

Jag behöver väl knappast säja,att
det var MER än okej och ett alldeles
förskräckligt mysigt återseende.

I stort sett varje dag slås jag av
tanken på hur priviligierad jag är
som har så många underbara vänner.

Jag ÄR tacksam.
Jag ÄR glad,och så hoppas
jag förstås att dom känner
samma sak tillbaka.

Det vore ju för jävla trist annars!

Sen har jag faktiskt själavårdat mej
själv lite oxå,för även om jag har svårt
att fokusera på mej själv,så är det
viktigt och gör nog så gott inombords
efteråt,även om det bara är en liten grej.

Filosoferat & druckit kaffe har jag
förstås oxå gjort,det är en kombo
som balsamerar innanmätet i kvadrat.

Nu inväntar jag bara mitt livs kärlek,
han som när tummen hajjar att den
verkligen funkar,får sin "Queen of fucking everything"! =)

Sen ska jag slänga mej i bästa
soffhörnet och knäppa på Tv´n
som lagom till fredagskvällen
faktiskt funkar!(Peppar,peppar bit i bordsbenet)

Men innan soffhänget,en jävligt kulinarisk
och förbannat avancerad maträtt.NOT!

Pitabröd med salig blandning á la Majso!

Det ni!
Slå det,för det KAN ni!  ;))
(jag drämmer till med Panna Cotta oxå!)


Puss & fredagskram!


Dagens tavla,i brist på annan bild!
                      ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0