Fågelkvitter & ändring i agendan

Shit vad jag inte orkade kliva
ur sängen när telefonen ringde
första gången,och dubbelshit att
jag inte ens gjorde det andra
gången heller!

Fast egentligen va det ganska bra
när jag tänker efter,för nu slapp
jag bli irro i förtid.

Såhär äre,jag har idag ett inbokat
litet möte efter lunch.

Eller hade ska jag väl säja,för nu
blev det ändrat till ännu senare.

Det här s.k mötet har jag bara tjatat
om att det MÅSTE till snarast.

Tjatat kanske är fel ord,men iaf sagt
till om,och jag började påpeka detta
i slutet av förra året!

Men iaf,det är ju förbannat raskt jobbat,
visst,att efter drygt fyra månader typ
äntligen få till det!

Vi får väl se hur resultatet blir framöver,
och det är INTE jag som kommer lida,
inte på nåt sätt alls.

Jag kommer bara få skämmas över att
jag haft tidspress och slitit av mej håret.

Å andra sidan,det finns ju både peruker
och och extensions isf.

HÄRLIGA söndag!!
Inget mer som ska omplaneras???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0