Det bidde ingen skurtrasa!

Det bidde faktiskt en partytop.

Eller om man så vill,en lite mer
glamourig vardagstrasa! =)

Beror väl fan på vilket humör
man är på lixom.

Jag menar,vill jag ha den där
guldpluppiga lilla saken på mej
när jag städar eller går till lokala
affären en helt vanlig tisdag,så
har jag ju det.

Städar jag i den kanske det känns
lite roligare,och har jag den till
"skvallerbytteaffär´n",så får dom
åtminstone ett bekymmer mer att
avhandla & diskutera den da´n!
(jag är bah SÅ omtänksam som bidrar
  med lite "skit-inte-i-andra-tjafsigheter")

Vill jag å andra sidan ha den när
det är lite festligare,jaa då blir
det en partytop helt enkelt.

Orka bry sej om såna petitesser.

Sytt är sytt och nu har jag fan
ingen somhelst tanke på att
sprätta eller klippa.

Som klippt & skuren,så säjer vi!


En annan dag kanske ni får se HUR den tar sej IRL
på modellen herself.
Och då menar jag inte modell-modellen i den bemärkelsen,
men provdocka verkar ju jävligt dumt att skriva eftersom
jag inte är nån förbannad(nicke)docka-tvärtom faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0