Dagens frisering

Sol ute och päls i påse,
en jävla massa päls kan
jag upplysa om och undrar
i mitt stille sinne hur i helvete
det kan växa så fort.

Nu äre iaf klart och pälsen
som togs bort ska jag kanske
donera till nån stackars liten
nakenhund som ev.behöver!

Lördagskvällen kommer gå
i soffans tecken tror jag,och
smidig som jag är,så har jag
redan förberett maten.

Tog en hel benfri kotlettbit,skar
skivor "nästan" rakt igenom så
det lagom höll ihop.
Sen kryddade jag och stekte den
lite lätt innan den lades i folie och
då gojsade jag i lök,persilja,grädde
och naturligtvis en jävla massa ost.

Nu väntar den bara på att få åka
in i ugnen och serveras med en
fräsch och innehållsrik sallad.


Två av mina älskade ♥-an!

För eftersom det va "Storas" hund som skulle friseras,
så krävde jag förstås att hon skulle va med.

Dom kom direkt från en träff med ömma mormodern
och orkade bara få i sej varsin kaffe.
Bara och bara förresten,det är fan gott nog!


När jag tänker efter,så byter jag hellre överflödspälsen mot
fönstertvätt,för det är så jävla trist med sånt skitgöra!


Återigen,en ny liten hund!
Cindy får dock spelet nu när det knappt
finns nåt kvar av Kelly,så dom är får va
åtskilda tills jag införskaffat munkorg
alt.silvertejpat nosen på Cindy!!!

Skojja bah,jag hittar inte silvertejpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0