Dagen B

Eller kanske kvällen B om vi
ska va helt korrekta.

Jag har en nervös krake här,
som inget hellre vill än att se
laget i sitt hjärta ta SM-guld
i hockey om ett par timmar.

Brynäs alltså!

Själv är jag inte ens en promille
i närheten av hans engagemang
och inlevelse,men lik förbannat
sitter jag där i soffan och får
hjärtflimmer så fort han viftar
med armarna och vrålar.

Man skulle nästan kunna tro att
man är ihop med en väderkvarn
när det flaxas som mest.

Uppladdningen har börjat och
jag ska väl bege mej till apoteket
och införskaffa proppar till örona.

Nu hjälper vi Prinsen att heja på
Brynäs va,och indirekt mej
oxå förstås,det blir lätt jävligt
tråkig stämning annars!


Joråsatte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0