Troligt va

Inte fan började jag rensa
nån svamp igårkväll.

Nähehäerå,jag drack kaffe
och njöt av den störtsköna
septemberkvällen på ballen
med flera muggar kaffe istället.

Svampen finns ju kvar lixom,
och den som spar får nåt att
sysselsätta sej med även idag.

Det finns ju så jävla mycket
kuliga grejer man kan göra
ändå,som att stå framför
spegeln och göra fula grimaser,
för att bara nämna nåt alltså.

Eller så kan man tvätta,fast det
ska jag visst göra imorron tror
jag nog.

Först ska jag iaf bläddra igenom
alla värdelösa reklamblad.

Det är oxå en sysselsättning,om
än en jävligt onödig sådan.

Kram! ♥


Just det,jag har ju skapat lite oxå! =)
Den här och ytterligare en ny finns
som vanligt härinne: http://majdesajn.blogg.se/2011/september/it-s-all-about-love-me.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0