Tack för kaffet som jag inte ens hann dricka upp då!

Åh vad det är trevligt när det
kommer gäster på kalas.

Och sjung hopp faderallanlej
vad underbart det är när dom
har käkat klart och sagt hej då!

Inte för att va taskig eller så,
men fan vad det blir stimmigt
och stojigt och alldeles fruktansvärt
trångt när alla ska fika och babbla
och tjattra i mun på varann.

Fast det va lite mysigt ändå,
när jag stängde dörr´n och
ställde mej med disken!


Det blev en enkel tårta med hallon & passionsfrukt idag!
Och så grädde blandat med marsánkräm emellan,jag avskyr
nämligen sylt och annat tjafs,så jag tvingar alltid i gästerna
det jag gillar!


Nåra smaskiga bullar och ett gäng chokladbollar dukade jag oxå fram.


OCH ett litet fat med annat sött!


Dagens bildbevis på att jag visst kommer bli gift.
Nu är det bara att han kastar sej ner på knä vilket
år somhelst lixom!


Lillsis fick en söndagsdildo av storasis,så nu är väl hennes kväll räddad
kan jag tro.
Jag fick iof oxå en,fast ännu grövre,men eftersom jag redan har hela
byrålådan full så tänker jag skiva upp min och slänga in i ugnen istället!


Självaste föremålet för kalaset va sådär lagom tuff och
cool som bara nyblivna 16-åringar kan vara!


Och NU,nu ska jag dricka upp det kaffe som
finns kvar i termosarna!
(För nåt frieri verkar det tydligen inte bli idag...heller!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0