När grannen står för frukten kan det bli ostbricka på fredag

Jag har faktiskt inte bara
nära grannar,jag har nåra
stycken till om man ska
va jävligt noga.

Och en av dom grannarna
odlar egen frukt typ.

Inte vet jag om dom sätter
eget vin och blir jätteblaskiga
varje dag framåt höstkanten,
men det skiter ju jag i,sålänge
jag slipper köpa allt till lilla
ostbrickan.


ALLT som hänger över från ens egen tomt har andra
fri tillgång till,visst äre väl så?


Nu kanske inte alla är helt mogna som ni ser,men vafan kan
det spela för roll lixom.Det finns ju puckon som käkar
grönmögelost,och den är väl mer än mogen isf!


Jag älskar givmilda grannar,även om dom inte vet själva
att dom är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0