NÄ vet ni vad

Jag har tamme fan skrapat ihop
så jävla många pluspoäng så ni
skulle bli yra i mössan om jag
satte mej här och började
rabbla upp allt.

Det är 10 poäng hit och 100
poäng dit.

Fem miljarder poäng från den
gamla jävla skittiden och gud
vet hur många det är bara sen
förra veckan!

Pust,jag blir fan trött i armvecket
själv när jag tänker efter.

Så nu va,nu undrar jag om det
jävlarimej och satan i potatis-
gratängen inte är dax för mej
att få tillbaka åtminstone nåra
futtiga "Karmapoäng" i form
av nån spontaninbjudan till
nån fest,eller "nåt"!

Näe,det menade jag inte,jag vill
fan inte gå på fest nu,det är bara
såna där kletiga sörpelhistorier
med kräftor och fula hattar som
gäller den här tiden ju.

NÄ!
NÄ!

Jag vill ha nåt MYCKET,MYCKET
bättre i inbyte för mina insamlade
poäng,på stört,helst igår.

Jag skiter egentligen i vafan det
är,bara det är nåt skitjävla
superbra som gör mej sådär
inihelvete glad och sprittig,som
får mej att göra en baklänges
salto från balkongen där jag
landar i pik nedanför med armarna
rakt ut från sidorna.

SÅ vill jag ha´t!

NU!

P.s:jag tror btw att jag har råttor
i ovantaket på balkongen,

Najs,jättenajs vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0