Jävligt milt sagt

Men iallafall,vissa idioter önskar
jag så långt ner i helvetet det
bara går.

Ha dom att förpesta andras luft
här lixom!

Kan dom inte bara inse sin
begränsning och sluta tro
att dom sitter på sina höga
grisryggar 24/7.

VA!

Jävla dårar,jävla pack!

Fan vad jag vill ha det där jävla
basebollträ´t NU och dra på en
förbannat fet sving rakt över
garnityret,rakt i solar plexus
och ännu längre söderut.

Såja,nu känns det lite bättre.

Fast bäst kommer det kännas
när jag står där och asen kvider
och ber om nåd.

Fan vad jag ska hånle,och skratta
och bara fortsätta dynga på med
fler och fler slag.

Sa jag att dom kunde dra
åt helvete?

Åt H E L V E T E!

Ju förr desto bättre,för allas skull-
inklusive dom själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0